Thursday, August 5, 2010

Avrupa'da on elemeler - GS FB

Son zmnlarda blogu brz ihmal ettim gerek is yogunlugundan gerekse suanda Istanbul'da tatilde olmamdan dolayi.. Bu aksam GS 5-1 gibi kandiran bi skorla ust tura cikti Europa League'de, dun de fener young boysa evinde 1-0 la yenilerek elendi.. Fenerbahce'nin elenmesine sahsen uzuldum cunku Turk takimlarinin avrupada basarili olmasini istiyorum ama ayni sekilde ordan para kazanamaycak olmalari sevindirici, umarim Uefa'da beraber ilerleriz.. GS ye gelirsek skor baya yalan, defansin ne denli patlamaya hazir bomba oldugu apacik ortadaydi bence, acilen sol stoper ve 2 orta sahaya ihtiyacimiz var Ayhanla Barisla Sarpla gecmez bi sene daha, Allahin rizasi icin okuyun su bloglari brz..



Resme gelirsek, Allah buyuk neden bize tas atarlar anlamiyorum, en azindan belki herkesi kendim gibi centilmen dusunuyorum ama olmayinca da bole oluyor be fenerli arkadaslar..

Aykutada bi cift lafim var: Tamam daha hizli ve guzel bi futbol oynattirmak istiyorsun, iyi kanat adamlari da aldirdin ama Sampiyonlar ligi on elemesinde 1-0 gerideyken takimin en tecrubeli, maci her an cevirebilecek adami cikartilir mi.. taktigi degistirebilirsin ama bunu yavas yavas ve alistira alistira yapman lazim, simdi Alex'i kusturceksin, basina bela olucak.. ztn en tehlikeli koltukta oturuyorsun once kazanmayi ogren ondan sonra taktige bakarsin, bu isler oyle kolay kolay olmuyor.. I COULDN'T KOCAMAN

3

No comments:

Post a Comment