
Son dakika haberi, Shabani Nonda gonderildi. Gunlerdir beklenen Kewell mi Leo mu Nonda mi muhabbeti Nonda'nin Dos Santos'a yer acmak icin gonderilmesiyle bitti. Peki, simdi GS Europa League'de hangi forvetle oynicak? Baros, Kewell sakat, Jo oynayamiyor. Dos Santos desen forvet degil AMC herif.. bence 1-2 gune yerli bi forvet transferi gerceklestircek takim cunku suan ellerindeki 2 forvette avrupada oynayamiyor.. bi de Nonda Keita'nin takimdaki en yakin arkadasiydi, fransizca konusarak anlasiyorlardi, simdi o boslugu kim doldurcak onu merak ediyorum, yaza belki zenci bi DMC alirlar.. gene de Kewell'in kalmasi sevindirici, umuyoruz ki sozlesmesi 2 sene uzatilcak ve takima abilik yapicak, belki Neill'in gelmesiyle Kewell'in karisi ve cocuklari da Istanbul'a tasinmaya karar verir, o sorundan da kurtuluruz.. Ama bence GS'nin Kewell hakkindaki planlari long-term, yoksa dun Avustralya'da GS Futbol okulu acilmazdi..
3
Edit: Extra yavaslamisti belki bu sezon ama iyi golcuydu, iyi futbolcuydu ve en onemlisi iyi insandi Nonda.. ozlicez seni.. tezahuratiyla bitirelim:
Shabani Nonda Shabani Nonda
30 cmlik yaprak var onda