Wednesday, January 27, 2010

Dos Santos uzerine











baylar bayanlar,
gazetelerden okudugnuz gibi, son bi haftadir bahsettigimiz dos santos transferi gerceklesti, kimin gonderildigi aciklanmadi, herkes onu bekliyor ayrica opsiyon olup olmadigida yazilmadi ki bence opsiyon yok demek oluyor bu, olsaydi aciklarlardi gibime geliyor ama bakalim gorucez, bu aksam geliyor galiba..
pekiii.. bu transfer gereklimiydi? oncelikle GS de transferleri rijkaardin karar verdiigni biliyoruz, demekki rijkaard istedi dos santosu. bi bildigi vardir demek geliyor icimden, 6 yabanci oynayabiliyor, leo, neill, elano, keita, jo ve dos santos olucak buyuk ihtimal ligde, cunku baros, kewell, nonda kaliyor geriye ki biri gonderilcek, nonda kalirsa jo nun yedegi olcak, baros kewell ztn sakat suan.. bu acidan bakinca sorun yok ama bu 6 liyla kadro kurmaya gelince forvetimiz arda-jo-keita oluyor, orta saha da elano-dos santos-mustafa sarp (yedekler topal, baris, ayhan) seklinde oluyor, bu orta saha kurtarir mi bilemiyorum, hep bahsettigim gibi ben box midfielder alinmasindan yanaydim ama rijkaard attacking midfielder tercih etti.. kagit uzerinden konusmak kolay nasil oynattigini gorucez rijkaardin..
selamlar
3

Edit: "Galatasaray ile anlaştım. Sezon sonuna kadar kiralık gidiyorum. Rijkaard gibi beni tanıyan bir hocayla çalışacağım için çok mutluyum. Daha fazla dakika alacağım. Dünya Kupası öncesinde buna ihtiyacım var. Satın alma opsiyonu Galatasaray'da olacak. Ailemle de konuştum benim için iyi tercih olduğuna karar verdik. Galatasaray'da tanıdığım çok oyuncu var. İyi bir takım var, Elano, Leo Franco, Baros .... var. Para öncelikli değildi;önemli olan futbol oynamam. Rijkaard beni hangi mevkide oynatacağını iyi bilir.(kanatlar) .........."

Dos Santos - ESPN radyosuna

Edit: bisey daha geldi aklima, dos santos meksika milli takiminin ilk 11 oyuncusu, 89lu fln filan, bu herif GS de iyi oynar GS opsiyonu kullanir alir ve herif yazin world cup ta meksika ile basarili olursa fiyati tavana vurur, o bakimdan da guzel transfer..
fenerden bekliyoruz bi sol acik/winger, GS ye de yerli forvet gelicek diyolar avrupa icin.. bakalim..
ben GS nin ilk defa kisin bole saglam transfer yaptigini goruyorum, eskiden szn bildiginiz kis donemi sapik transferleri varsa yazin, paylasalim..

3

No comments:

Post a Comment