Tuesday, May 11, 2010

World Cup 2010 - Snipey analiz


Bu dunya kupasinin cok buyuk suprizlere acik oldugunu dusunmuyorum, bence son 4 e 2002 de oldugu gibi 2 underdog takimin (turkiye, guney kore) girmesi supriz olur. bnm oynadiklari futbolla favorilerim brezilya, ispanya, ingiltere. bunun disinda her zmn kupa gediklisi olan almanya, fransa, italya ve arjantinden en az birinin yari finale kalicagini dusunuyorum. iclerinden sansi cok olanlar almanya ve italya bence. underdog takim olarak da favorilerim meksika ve nijerya. bence ilginc olan genelde favorilerin gruplarinin diger gruplara gore daha zor olmasi bence. o yuzden diger gruplardan cok kuvvetli olmayan takimlar cok zorlanmadan cikacaktir ama ust turlarda favorilerim bence onlari sweep edip yukari cikacaktir.

a grubu
meksika
fransa

b grubu
nijerya
arjantin

c grubu
england
usa

d grubu
almanya
gana/serbia

e grubu
hollanda
japan/kamerun

f grubu
italya
slovakia/paraguay

g grubu
brezilya
fildisi/portekiz

h grubu
ispanya
chile

gruplardada favorilerim boyle. snip kazancinin 25% ini alirim soyliyim kardesim

3

2 comments:

  1. ucer, iyi analiz, supersin,%20de el sikisirim. malesef max kazanc 200£ (kisi basi 5£ koyduk) o yuzden prestij icin oynuyorum bide bu auctioning olayinin zevki icin. operim

    ReplyDelete
  2. benim favorilerim ispanya fransa alplerde kondisyon yukluolar su siralar=) ingiltere ve brezilya tabiki surpriz bekledigim ekipler fildisi ve arjantin bence arjantin yildizlar olmadan ac bi takim yaratti ama yetenekli oyuncularla ben bi surpriz bekliorum onlardan..

    ReplyDelete