Tuesday, July 6, 2010

Keita uzerine


Ben bekliodum keitanin satilmasini, birkac sebebi var:

1) kendisi cok teknik, topa hakim, hizli ve kuvvetli bir oyuncu AMA suan GS de teknik direktor Rijkaaard ve onun sistemine uymuyor
2) fenerbahce macinda yaptigi hareket cok tepki cekti, dunya kupasinda kakaya yapti, boyle futbolcu GS ye yakismiyor
3) 7-8 milyon euroya 3-4 sene taksitle aldik, 8.150ye cash sattik, baya bi para akisi oldu, 200.000 de alacagindan feragat etti
4) yasi buyuyodu, 28 yasinda bi futbolcuya 7 verip seneye 8e satiyosan 29 a gelince, bence iyidir, ozellikle dunya kupasinda dovusmekten baska birsey yapmadiysa

ben mutsuz degilim, yerine baskasinin alinacagini dusunuyorum, GS 3-4 transfer daha yapar bence, ilerde pek adam kalmadi suan, baros-batdal forvetlerimiz, serdar ozkan aydin sag aciklarimiz :) arda sol acigimiz,
kewell kalir bence 1 sene daha, mac basi anlasirlar, sag tarafa da iyi bir yabanci, 2 tane de orta saha goturur bizi bu sene ligde

suan elimizde 14-15 milyon euro gibi iyi bi cash var transfer icin topal, keita, emre gungor ve ugur ucardan gelen

taraftar kizgin suan biliyoum ama bence bu yaz cok dogru hareketler yapiliyor, hersey bilincli gibi geliyor bana, bence rijkaard karar veriyor, rijkaard istemese hayatta satilmazdi Keita ya da diger oyuncular, simdi bekleme zamani...

No comments:

Post a Comment