Thursday, September 16, 2010

Avrupa'da futbol ve yeni bir isim


Bu hafta Sampiyonlar ligi ve Avrupa ligi birinci hafta maclariyla baslamis oldu, an itibariyle de Avrupa ligindeki tek temsilcimiz Besiktas CSKA Sofya ile oynuyor. GS ve FB nin elenmis olmalari uzeirne konusmak istemiyorum cunku sinir bozuklugundan baska birsey katmiyor bana gercekten, artik seneye diyorum ama son yillarda seneye dmeekten sikildim, kucuklugumde her sene Sampiyonlar Ligi'ne giden GS yi ozledim, bi aralar kupaya en cok katilan takimlardan biriydik, nerde o gunler....

Guzel maclar oldu bu hafta, Barca'nin golleri gercekten cok guzel, duz tassak gecmis herifler, genel olarak cok supriz olmadi, Bursa'nin 4 yemesi disinda ama ztn hep soyluyorum Turkiye liginde basarili olan takim Avrupa'da zor basarili olur cunku tamamen birbiirnden farkli 2 futbol oynaniyor ve burdaki futbolu orda oynadiginizda direk yeniliyorsunuz.. GS o yuzden son 2 senedir Avrupa'da iyi yerlere geliyordu ama ligde basarili olamiyordu, cunku teknik adamlarin futbolcularina resmen 2 farkli futbol kulturu yerlestirmesi gerekiyor, bu da pek olasi birsey degil..

Juve-Lech macinda dikkatimi ceken bi isim var Artjoms Rudnevs diye, adam hat-trick yapmis Juve'ye, adini unutmayalim, takip edelim, bu sene ustune koyarsa ve CL de isim yaparsa 3-5 arasi bi rakama gidebilir biryerlere..

Bakalim BJK napicak, mac hala 0-0...

3

No comments:

Post a Comment