Thursday, September 16, 2010

Yogunluk- back to the blog soon...

Son 2 aydir dogru duzgun yazi yazmadim bloga, cunku gercekten islerden kafami kaldircak vaktim yok hic.. Futbola geri donmek istiyorum, tabikide maclari izliyorum, dunya basket sampiyonasinda milli takima cok sevindim.. GS kotu baslangic yaptigi ligde, son 2 macta 6 puani kapti, kotu futbola ragmen mucadele umut veriyor ama hala oyuncular sahada nerde durmalari gerektigini bilmiyorlar, en buyuk sorunumuz bu.. bunu saglasak cok kosmamizada gerek kalmicak, hemde karsi takimi kosturcaz.. rijkaardtan tek beklentim buydu ama hic bi gelisme yok bu konuda.. ama takim gecen seneye gore daha sert, daha mucadeleci bu acikca goruluyor.. turkiye liginde basari bu yolla geliyor artik..

diger takimlarimizi da izlemeye calisiyorum, fener hala calkantida, kocaman kasimi zor gorur gibime geliyor, azizsilinin isi belli olmaz, bjk iyi yolda, iyi kadro ve iyi bi hocalari var ama dususe gecerler 7. hafta civari diye dusunuyorum.. trabzon favori takimim, guzel top oynuyorlar ve orta sahalari cok hosuma gidiyor, selcuk bizde guzel oynardi cana ve misimovic arasi baglantiyi iyi saglardi, seneye belki :)


lets write little bit in english- planning on writing more in english in the long term:
finally i moved to my new place in west village, still unpacking but i love my new apartment :) it's a fourth floor walkup in a brownstone, cozy 1 bedroom. since west vill is my favorite neighborhood, i am eating around most days.. i will write more about restaurants/bars i like around here... else- i was extremely busy at work for the past 2 months, working 80+ hours and weekends but finally the hell is over and i will be able to enjoy nice autumn weather in nyc..

3

No comments:

Post a Comment